مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 19:052020-05-25سياسي

فارس من| درخواست دوباره برای حذف ترم تحصیلی/ چه دانشجویانی مجاز به حذف ترم هستند؟


برخی کاربران فارس من درخواست حذف نیم سال تحصیلی بدون احتساب در سنوات را دارند که در پیگیری این مطالبه اعلام شد که دانشجویانی که دسترسی به کلاس مجازی نداشته اند مجاز به حذف ترم یا درس هستند و دانشگاه باید به این خواسته رسیدگی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خطاب به مسوولان نوشته اند: نیم سال تحصیلی را بدون احتساب سنوات حذف کنید .

این دانشجویان نوشته اند: در زمان شیوع کرونا کلاس های درس به صورت مجازی برگزار شد و امتحانات میان ترم نیز به صورت مجازی برگزار شد که نه کیفیت کلاس ها قابل قبول است و نه ارزیابی ها قابل استناد.

  دانشجویان پیش از این هم با ثبت سوژه حذف ترم جاری دانشگاه ها به دلیل کرونا پیگیر این مطالبه شده بودند که ابعاد مختلف این مطالبه به طور ویژه و در گزارش های متعددی پیگیری شده است.

* دانشجویی که به کلاس مجازی دسترسی نداشته اند مجاز به حذف ترم یا درس است در پیگیری جدید این موضوع، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره درخواست دانشجویان برای حذف نیم سال تحصیلی بدون احتساب در سنوات، گفت: در این شرایط قبول داریم که تعدادی از دانشجویان به هر دلیل نتوانستند از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| درخواست دوباره برای حذف ترم تحصیلی/ چه دانشجویانی مجاز به حذف ترم هستند؟

فارس من| درخواست دوباره برای حذف ترم تحصیلی/ چه دانشجویانی مجاز به حذف ترم هستند؟